Lkkr genieten

14 april 2017 - Santa Monica, California, Verenigde Staten

Hoi iedereen,                                                                                                                               weer een korte update van onze kant. We hebben ondertussen weer flink wat kilometers afgelegd, maar we rijden nog wel de langs de kust. Na San Francisco hebben we in Monterey overnacht. Een mooie wandeling langs het strand gemaakt waarbij we wilde otters en zeehonden hebben gespot (super gaaf)! Ook een grote zak met jelly beans gescoord met alle mogelijke smaken, waaronder buttered popcorn, bubblegum en 7-up. Een mooi aquarium bezocht voor Jeroentje, want die houdt zo van vissen. Vervolgens doorgereisd naar San Luis Obispo waar we twee nachten hebben overnacht. Hier hebben we bij de Ihop (internationaal house of pancakes) wat erg lekker was . Ook nog wat souvenirs geshopt voor de familie. Ook hebben we honderden zee olifanten gespot op een stukje strand wat ook super gaaf was. Vandaag zijn we aangekomen in Santa Monica en aan het bijkomen van een lange dag. Morgen staat Universal Studio's op de planning.                                                   Tot snel!

1. Herbert Quartel:
    14 april 2017
    Hey reizigers,

Superleuk om het zo te lezen haha.
    Veel plezier daar!