Het einde!!

28 april 2017 - Sedona, Arizona, Verenigde Staten

Hallo luitjes,

Hopelijk hebben jullie genoten van het lekkere weer in Nederland ;) We hebben het hier redelijk goed gehad, gemiddeld 21 graden (liep soms uit naar 35 graden) en geen regen :) Las Vegas was ook een beleving. Ons hotel zat aan de strip, hier staan alle grote hotels zoals de Bellagio en Ceasers Palace. Wij verbleven in de New York New York, waar een achtbaan rondom het gebouw zat. Het was erg extravagant en we hebben niks gewonnen in het casino :( Ook zijn we naar een voorstelling van de Blue Man group gegaan, wat zeer leuk was. In de dagen erna hebben we twee national Parks bezocht; Sequoia National Park en Yosemite National Park. Het eerste park staat bekend om zijn lange bomen van tientallen meters hoog. Het was super mooi en erg indrukwekkend. Yosemite was ook prachtig, veel watervallen. In beide parken hebben we ook sneeuw gezien ;). Death Valley hebben we ook bezocht, dat is een gebied vol zout en woestijn. Inmiddels zijn we in ons laatste hotel gearriveerd, wat tot nu toe het beste hotel is, want hier serveren ze gratis chocolate chip cookies ^^. Vanavond ons koffertje inpakken zodat alle souvenirs erin passen en morgen weer lekker naar huis. Het is een fantastische reis geweest, maar we missen ook ons eigen bedje en ik mis mijn katje Pan! We hopen op een voorspoedige reis en we zien jullie weer in Nederland.

Liefs,
Kirsten, Jeroen en Marc