Klaarmaken voor de reis

6 april 2017 - Nieuwendijk, Nederland

Hoi iedereen,

Het is bijna zover, morgen vliegen we (ik, Jeroen en Marc) rond 10.00 naar San Francisco om aan ons grote avontuur te beginnen. Na een vlucht van elf uur komen we 12:05 lokale tijd aan. Vandaag vloog ik van hot naar her om alle laatste spulletjes bij elkaar te verzamelen en het is mij zowaar gelukt om alles in mijn kleine koffer te proppen. Ook heb ik vandaag en de afgelopen week afscheid genomen van al mijn dierbaren: BooBoo, Izzy, Pan, Tjarda en o ja de familie ;) Op het laatste moment werd ik door Marc gebeld dat het niet lukte om online te checken, omdat de website een foutmelding aangaf. Hij had gebeld met Jan Doets (het reisbureau) en nu bleek dat onze visa's niet waren goedgekeurd, waardoor bij hem alle alarmbellen afgingen. Voor zover wij wisten, was alles goedgekeurd en we hadden alles uitgeprint klaar liggen. Dus na veel telefoontjes met Jan Doets en KLM, bleek er een technische storing te zijn bij KLM ..... maar al goed eind goed ..... we zijn online ingecheckt!! Nu gaan we straks op tijd naar bed om morgen in alle vroegte naar Schiphol te vertrekken ..... als alles maar goed gaat :P

We zullen regelmatig een verhaaltje posten om iedereen op de hoogte te houden!! En we zien jullie weer in mei :D

Liefs,

Kirsten, Jeroen en Marc

1. Martin:
    Hoi Jeroen, Kirsten en Marc,
    Dat was ff stressen. Heel veel plezier en een goede vlucht gewenst namens ons. Lekker genieten.

Martin en Karin
  2. Nienke:
    7 april 2017
    Heel veel plezier. En maak er een mooi avontuur van!!!
    Liefs mark en nienke
  3. Tineke:
    7 april 2017
    Heel veel plezier! Lekker genieten!