Veel gedaan, veel gezien :)

19 april 2017 - Sedona, Arizona, Verenigde Staten

Hoi mensies

We zijn ondertussen weer een paar dagen verder. Sinds LA hebben we de Universal Studios bezocht, wat erg leuk was. Veel mooie attracties en lekker weer. Na LA zijn we richting San Diego gegaan, hier was Marc naar Seaworld gegaan en ik en Jeroen hebben San Diego bezocht door middel van een trolleybusje, waarbij de bestuurder ook onze gids was. Hij deed het erg leuk en deelde veel persoonlijke ervaringen met ons over de stad. Ook complimenteerde hij ons met het goede voetbalspel van de afgelopen jaren :P Ook zijn we met een boot de baai in gegaan met een gids, hier hebben we zeeleeuwen en pelikanen gezien. Het hotel lag in Old Town waar de originele stad is ontstaan met een historisch park erbij. Hier waren de gebouwen van die tijd nagebouwd of gerenoveerd en bewoners liepen ook rond in kostuums van die tijd. Na San Diego zijn we richting Tuscon gereden om op een paardenranch te verblijven. De omgeving was gewoon echt prachtig met veel cactussen ;) Ik en Marc hebben een paardenrit gemaakt en hierbij een tussenstop gemaakt om te ontbijten. Voor de rest wat gewinkeld en spelletjes gespeeld, want overdag was het 33 graden Celsius. Ik heb erg genoten van de paardjes en de hondjes die er rondliepen. Vandaag zijn we aangekomen in Sedona met betere temperaturen. Het was een rit van zes uur, waarvan een deel door de bergen met veel hellingen en dalingen, maar we zijn heel aangekomen. Morgen gaan we met twee verschillende jeeptours maken in de natuur, enorm veel zin in :D

Groetjes Kirsten, Jeroen en Marc

1. Nienke:
    20 april 2017
    Wat leuk kirsten!! Zo te lezen hebben jullie het goed naar je zin! En wat hebben jullie al veel gezien zeg. Super leuk om te lezen. Xxxx
  2. Tineke:
    22 april 2017
    Wat hebben jullie veel gedaan en gezien. Wat een belevenissen! Leuk, Kirsten dat je ons door middel van de blog op de hoogte houdt.