We have made it!!

9 april 2017 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Hoi iedereen,

We have made it to San Francisco. De vliegtuigreis viel reuze mee, we hebben ons prima vermaakt met alle films. Eenmaal aangekomen zijn we redelijk gemakkelijk door de douane heen gekomen. Ik en Jeroen werden alleen flink ondervraagd over wat wij gingen doen en wanneer we weer zouden vertekken. Gelukkig voor ons geloofde de douane ambtenaar ons ook Het hotel bevalt ook goed, simpel maar schoon. De bedden zijn wat klein voor twee man, maar gelukkig voor Jeroen ben ik een klein persoon Het eten bevalt ook goed, erg vettig in sommige restaurants en de properties zijn buitengewoon. Ik had nacho's besteld als voorgerecht, maar kreeg uiteindelijk 1/3 op en iedereen weet hoe goed ik kan eten We hebben ondertussen alle belangrijke punten van SF gezien; gefietst over de Golden Gate bridge, Alcatraz bezocht en de zeeleeuwen van Fishermen's warf gezien. Ook hebben we het voor elkaar gekregen om allemaal te verbranden met 13/14 graden en windkracht 6. Als toppunt was Marc ook nog door zijn broek gescheurd bij het kruis(lol ). Vandaag doen we het rustig aan en morgen halen we de auto op om richting Monterey te gaan.

Foto's volgen nog!

1. Nienke:
    9 april 2017
    Gelukkig goed door gekomen!! Wat fijn om te horen en te lezen dat het goed gaat. Ja dat eten geloof ik wel ja. Xxxx
  2. Martin:
    10 april 2017
    Hoi luitjes
    Leuk om jullie belevenis mee te kunnen lezen. Have fun together.
  3. Enid:
    10 april 2017
    Klinkt goed! Leuk zon reisblog!